داستان های طنز وبلاگ پشه

.

.

بهترین وبلاگی که تاحالا دیدی بهترین زمانتان در اینجا سپری میشود په نه په ميخواي وقتي اومدي بهترين وبلاگ وقتت بد بگذره؟؟؟؟
ایمیل مدیر : danialboy23@yahoo.com

» بهمن 1393
» دی 1393
» تير 1391
» خرداد 1391
» ارديبهشت 1391
» اسفند 1390
» بهمن 1390


» بهترين سايت موزيك ايران
» بیماریها و شناخت داروها در طب سنتی-اسلامی
» تراختور آذربایجان
» بزرگترین وب سایت تفریحی
» فراماسونری
» فقط افراد +18 وارد شوند
» TAHAMTAN
» وبگرد
» تنها بي كس
» اخرين اخبار ورزشي
» كليك كن پول بگير واقعي
» درامد كليكي هر كليك 40 تومن
» درامد تضميني!!!
» اسون ميلياردر شو
» ميخواي پولدار شي؟؟
» مطالب محمد و رزا خانوم
» دانلود همه چيز حتي بووق
» آنجا که عقاب پر بریزد
» از اما چیز از همه جا
» سراب
» شراب عشق
» تب سرد
» عاشقانه
» selena
» کل کل دختر پسرا بدو بیا
» hellboys
» vpn and music for all
» مركز دانلود همه چي
» بازی های کم حجم
» دانلود كده آچار فرانسه
» نت زوم
» the best & the worst
» عرشياي مشرقي
» MELODY
» وسايلي براي تفريح و دانلود
» فوتوگرافيك
» عكس هاي هنري خنده دار جذاب
» rap-east
» ANTI MASON
» موسسه نمایش-ثبت نام بازیگر-تست بازیگری
» كمي آهسته تر...
» قروقاطي
» از تكنولوژ‍ي چه خبر؟؟؟
» مهدی مقدم،خواننده ای برای من و تو
» black heart
» ستاره شب دفتر خاطرات
» كسب درامد اينترنتي
» افزايش بازديد كننده
» كلبه تنهايي من
» با نام بیا تو حالشو ببر +18
» دست هایم مال تو
» دنياي مجازي زهرا خانمي
» همه چي براي دانلود
» ミღ♥㋡★•ミ♀Dark Angel From Hell♀ミღ♥㋡★•ミ
» بیندیشیم زیبا پشه چشم عسلی
» ميخواهم پرواز كنم
» بهترين سايت موبايل
» چت روم دنيل بوي
» موزيك جديد و وي پي ان رايگان
» مشق عشق
» دانلود آهنگ (رپ.پاپ)جدید
» سایت گوسقند
» سایت سوسمار
» موبایل سایت پشه
» حمل ماینر از چین به ایران
» حمل از چین
» پاسور طلا
» الوقلیون


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 201
بازدید دیروز : 134
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 937
بازدید کل : 39021
تعداد مطالب : 236
تعداد نظرات : 328
تعداد آنلاین : 1





RSS
داستان های طنز وبلاگ پشه
نویسنده دانيال جهان تيغ تاریخ ارسال دو شنبه 1 اسفند 1390 در ساعت 11 قبل از ظهر

  داستان های طنز وبلاگ پشه

 

چندها داستان طنز جالب

گم شدن خر ملا
روزی ملا خرش را گم کرده بود ملا راه می رفت و شکر می کرد. دوستش پرسید حالا خرت را گم کرده ای دیگر چرا خدا را شکر می کنی؟ ملا گفت به خاطر اینکه خودم بر روی آن ننشسته بودم و الا خودم هم با آن گم شده بودم!؟
 
.......
 
داستان دوست ملا
روزی ملا با دوستش خورش بادمجان می خورد ملا از او پرسید خورش بادمجان چه جور غذایی است؟ دوست ملا گفت : غذای خیلی خوبی است و راجع به منافع ان سخن گفت. بعد از اینکه غذایشان را خوردند و سیر شدند بادمجان دلشان را زد به همین جهت ملا شروع کرد به بدگویی از بادمجان و از دوستش پرسید: خورش بادمجان چگونه غذایی است!؟ دوست ملا گفت: من دوست توام نه دوست بادمجان به همین جهت هر آنچه را که تو دوست داری برایت می گویم!
 
داستان ماه بهتر است
روزی شخصی از ملا پرسید: ماه بهتر است یا خورشید!؟ ملا گفت ای نادان این چه سوالی است که از من می پرسی؟ خوب معلوم است, خورشید روزها بیرون می آید که هوا روشن است و نیازیبه وجودش نیست! ولی ماه شبهای تاریک را ورشن می کند, به همین جهت نفعش خیلی بیشتر از ضررش است!
 

نامه ای از اخرت
روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که این هتل به کامپیوتر مجهز است . تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند . نامه را مینویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد … در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشد به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند . اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمینمی افتد . پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد: گیرنده : همسر عزیزم موضوع : من رسیدم میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش آنها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا میاد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته . من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم . همه چیز برای ورود تو رو به راهه . فردا میبینمت.امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه . وای چه قدر اینجا گرمه !
 
 

فکری بکن
مردی در خواب دید زنهای همسایه جمع شده به زور می خواهند زن جوانی را به او بدهند و او ناز می کند از خواب پرید و از زنهای همسایه اثری ندید.در عوض زنش را دید که بهلویش خوابیده، پس با عجله تمام او را از خواب بیدار نموده گفت زود بیدار شو بی تعصب،مگر نمی بینی زنان همسایه بزور می خواهند به من زن به این خوشگلی بدهند اگر تو راضی نیستی هر اقدامی داری بکن والا بعدأ حق گله نداری!!!!!
 


کتاب مفید
در اتاقم مشغول مطالعه بودم کهبرادر خردسالم وارد شد و گفت:"داداش! می شه یکی دو تا کتاب بهم بدی؟"گفتم:هر کدوم از کتابها را که به دردت می خوره بردار. رفت جلوی کتابخانه و یکی دو تا کتاب به نسبت قطور را برداشت؛اما این کتاب ها به سن و سالش نمی خورد؛تشکر کرد و بیرون رفت.می دانستم که به دردش نمی خورد و آنها را بر می گرداند.چند دقیقه بعد، بلند شدم و بااشتیاق،دو سه کتاب را که به سنش می خورد جدا کردم و برایش بردم.توی اتاقش نبود.توی آشپز خانه بود.فکر میکنید چه کار می کرد؟کتاب ها را گذاشته روی صندلی؛ رفته بود روی کتابها تا دستش به ظرف شکلات برسد.
 
 


آرزوهای عجیب یک مرد
یک بنده خدایی، کنار اقیانوس قدم میزد و زیر لب، دعایی را هم زمزمه میکرد. نگاهى به آسمان آبى و دریاى لاجوردین و ساحل طلایى انداخت و گفت : - خدایا ! میشود تنها آرزوى مرا بر آورده کنى ؟

ناگاه، ابرى سیاه، آسمان را پوشاند و رعد و برقى در گرفت و درهیاهوى رعد و برق، صدایى از عرش اعلى بگوش رسید که میگفت : - چه آرزویى دارى اى بنده ى محبوب من ؟ مرد، سرش را به آسمان بلند کرد و ترسان و لرزان گفت : - اى خداى کریم ! از تو مى خواهم جاده اى بین کالیفرنیا و هاوایی بسازى تا هر وقت دلم خواست در این جاده رانندگى کنم ! از جانب خداى متعال ندا آمد که : - اى بنده ى من ! من ترا بخاطر وفادارى ات بسیار دوست میدارم و... مى توانم خواهش ترا بر آورده کنم، اما، هیچ میدانى انجام تقاضاى تو چقدر دشوار است ؟

هیچ میدانى که باید فرمان دهم تا فرشتگانم ته ى اقیانوس آرام را آسفالت کنند ؟ هیچ میدانى چقدر آهن و سیمان و فولاد باید مصرف شود ؟ من همه ى اینها را مى توانم انجام بدهم، اما، آیا نمى توانى آرزوى دیگرى بکنى ؟

مرد، مدتى به فکر فرو رفت، آنگاه گفت : - اى خداى من! من از کار زنان سر در نمى آورم ! میشود بمن بفهمانى که زنان چرا می گریند؟ میشود به من بفهمانى احساس درونى شان چیست ؟ اصلا میشود به من یاد بدهى که چگونه مى توان زنان را خوشحال کرد؟

صدایی از جانب باریتعالى آمد که : اى بنده من ! آن جاده اى را که خواسته اى، دو باندى باشد یا چهار باندى؟
 
پشه یادت بمونه


نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت12:16---1 اسفند 1390
سلام پشه جون خیلی دلم گرفته از تو وهمه باز دید کنندگانت میخوام که برا مریضم دعا کنید ممنون که لینکم کردی بازم بهم سر بزنپاسخ: الهی چشم دعا میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من
» روش های ترک اعتیاد بازی Clash Of Clans برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir
» با Prey سارق لپ‌تاپ تان را پیدا کنید !
» قرار دادن کلمه عبور بر روی یک فولدر بدون نیاز به نرم‌افزار !‏
» زندگی حشرات بر روی محیط دسکتاپ شما !‏
» نرم افزار شكستن شيشه مانيتور برای کامپیوتر
» دانلود نرم افزار blender
» نرم افزار هواشناسی برای اندروید - GO Weather Forecast Widgets Premium 5 Android
» خريد و فروش اكانت كلش اف كلن
» دانلود فیلم Maleficent 2014
» دانلود بازی متال گیر Metal Gear Solid V Ground Zeroes
» دانلود بازی ضد قاتلین AntiKiller
» نرم افزار تغییر صدا - MorphVOX Pro 4.4
» دانلود نسخه جدید نرم افزار وی چت، برای اندروید WeChat 5.4 Android
» دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید Instagram 6.8.1 Android
» دانلود نرم افزار قفل اثر انگشتی گوشی
» دانلود فیلم بسیار زیبای P2 محصول ۲۰۰۷
» دانلود فیلم بسیار زیبای Dracula Untold محصول ۲۰۱۴
» دانلود Gangstar Vegas 1.7.0g بازی گنگستر وگاس
» دانلود بازی اکشن BIG TIME GANGSTAعصر گنگسترها برای گوشی های اندروید
» حذف صدا از آهنگ با نرم افزار YoGen Vocal Remover
» سرعت ویندوزتان را افزایش دهید
» تبدیل عکس به متن با ABBYY FineReader 11.0.102.583
» دانلود بازی تیرانداز جهنمی - برای موبایل (اندروید) - Shogun Bullet Hell Shooter HD 1.2 Android
» دانلود بازی شاهزاده پارسی، نسخه کلاسیک، مخصوص موبایل (اندروید) - Prince of Persia Classic
» دانلود بازی Into the Dead 1.10.0
» دانلود بازی plants vs.zombies 6.0
» دانلود بازی boom beach
» كليپ i want back you از دانيال جهان تيغ
» كليپ گريه كن گريه قشنگه از دانيال جهان تيغ
» بازی زیبای Zombie Evil
» دانلود بازی تکاور کوچک برای اندروید Little Commando:Half Life
» دانلود بازی حمله زامبی برای اندروید Commando-Zombie assault
» دانلود رایگان بازیابی عکس و فیلم اندروید
» مخفی سازی تصاویر و ویدئو ها در گوشی های اندروید با Gallery Lock Pro v1.3.2
» دامنه هاي رايگان عالي
» | دانلود بازی Six-Guns Gang Showdown 2.7.0k برای اندروید | | بازی گنگستری شش لول بند با کیفیت بسیار
» دانلود بازی مسابقات هوایی ردبول Red Bull Air Race The Game v1.38 اندروید – همراه دیتا + تریلر
» دانلود نرم افزار اختصاصی تیم پرسپولیس FC Perspolis*****دانلود نرم افزار اختصاصی تیم استقلال برای اند
» | دانلود برنامه رسمی ۱۱۸ مخصوص اندروید |
» دانلود نرم افزارsolid explore v1.6..5 build 81
» دانلود بازی آخرین امید : تیر انداز زامبی Last Hope – Zombie Sniper 3D v4.85 اندروید+ پول بی نهایت
» می دانید اگر پسر ها نبودند چی میشد؟
» اس ام اس هاي ضد دختر
» دانلود فیلم 2014 Rurouni Kenshin
» دانلود فیلم Poker Night 2014
» دانلود بازی آنلاین برخورد اربابان ۲ – Clash of Lords 2 v1.0.170 اندروید
» دانلود فيلم Laggies 2014
» دانلود نرم افزار unroot با یک کلیک
» جدیدترین نسخه بازی Critical Strike Portable اندروید
» BlueStacks 0.9.6.4092 + Root اجرای برنامه های اندروید در ویندوز



.:: Design By :